Påske-break 6. og 7. april - AVLYST

Postet av Holmlia SK - Dans den 26. Feb 2020

HSK dans- og ballett har gleden av å invitere glade b-boys og b-girls til "work-shop" i break i påske-ferien. Instruktøren er Victor Prag, regjerende skandinavisk- og norgesmester i breaking. Han er også på 18. plass på verdensrankingen. Med seiere og gode plasseringer i noen av de største konkurransene som finnes, er Victor en av de mest profilerte breakerne Norge har hatt gjennom tidene.

Victor er en del av Floorknights – som har vært Norges ledende crew siden 1999 – og har vunnet mange titler i innland og utland med dem. Til daglig jobber han som dansepedagog. Flere av elevene hans er allerede i norgestoppen, og dét i en alder av 14-17 år.

Vi anbefaler alle våre breakere - og andre i bydelen som vil prøve ut break - å bli med på disse dagene med break:-)

Vi har kun 30 plasser, så det er førstemann til mølla! Påmeldingen er bindene, og pengene (200,- inkl. lunsj) refunderes ikke. Påmelding gjøres her: